6070071607 |
Treball competencial i avaluació |
2020-2021 |
Taller a centre. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
27/10/2020 - 13/4/2021 (15 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
ESC Arnau Berenguer |
|
pl. de la Generalitat, s/n (El Palau d'Anglesola)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Pla d'Urgell
|
| |
|
Activitat reconvertida a format virtual. |
| |
Inscripció |
14/09/2020 - 27/09/2020 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Es pretén incorporar de manera gradual una metodologia més competencial aliniada amb el nou Projecte de Direcció que inclou el treball per projectes.
|
| |
Objectius |
-Donar un enfocament competencial als aprenentages de l'alumnat.
-Conèixer i utilitzar les tècniques d'avaluació competencial.
-Implementar el treball per projectes.
|
| |
Continguts |
. Avaluació formativa i formadora.
. Instruments d'avaluació formativa.
. Elements curriculars.
. Programació.
|
| |
Formador/a |
Anna Torres Capdevila
|
| |
Avaluació |
-Qüestionari de satisfacció en relació amb el disseny, el desenvolupament de l'activitat i percepció de transferibilitat.
-Aprofitament i transferència immediata dels aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat.
-Definició de línies de treball a seguir per tal de consolidar l'aplicació de la formació treballada a la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
-Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
-Avaluació positiva de les tasques realitzades en relació amb l'aprofitament i la transferència immediata.
-Document de valoració final, informe de seguiment dels serveis educatius i vistiplau de la inspecció.
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat Escola Arnau Berenguer
|
| |
E-mail |
crp-pladurgell@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
27/10/2020 |
1700 |
1900 |
Sessió 2 |
dimecres |
11/11/2020 |
1700 |
1900 |
Sessió 3 |
dijous |
14/01/2021 |
1700 |
1900 |
Sessió 4 |
dijous |
28/01/2021 |
1700 |
1900 |
Sessió 5 |
dimecres |
03/03/2021 |
1700 |
1900 |
Sessió 6 |
dimarts |
13/04/2021 |
1700 |
1900 |
|
| |